środa, 17 grudnia 2014

Chciałabym się tam teraz znaleźć...

Jest takie miejsce
U zbiegu dróg,
Gdzie się spotyka
Z zachodem wschód...
Nasz pępek świata,
Nasz biedny raj...
Jest takie miejsce,
Taki kraj.

Nad pastwiskami
Ciągnący dym,
Wierzby jak mary
W welonach mgły,
Tu krzyż przydrożny,
Tam święty gaj...
Jest takie miejsce,
Taki kraj.

Kto tutaj zechce
W rozpaczy tkwić,
Załamać ręce,
Płakać i pić,
Ten święte prawo
Ma, bez dwóch zdań...
Jest takie miejsce,
Taki kraj.

Nadziei uczą
Ci, co na stos
Umieli rzucić
Swój życia los!
Za ojców groby,
Za Trzeci Maj...
Jest takie miejsce,
Taki kraj.

Z pokoleń trudu,
Z ofiarnej krwi
Zwycięskiej chwały
Nadchodzą dni...
Dopomóż, Boże,
I wytrwać daj!
Tu nasze miejsce,
To nasz kraj!


Chciałabym uciec rozpłynąć się nicości... źle mi... bardzo źle a miało być lepiej...

2 komentarze:

  1. Masz dzieci, myśl o nich.
    Może spróbuj poszukać jakiejś terapii - warto zawalczyć o siebie, choćby a może przede wszystkim - dla dzieci, bo one nie są winne sytuacji, w której się znalazły. Pewnie się cieszą na święta.... To, co dacie im teraz, poniosą dalej. Nie pozwól, aby one znowu kiedyś musiały powtarzac niszczące sytuacje.
    Trzymaj się dla nich. I koniecznie terapia.
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie ja potrzebuje terapii tylko mój mąż. Nie jest mi źle bo tak, bo mam wachania nastrojów tylko wczoraj coś się wydarzyło. I od jakiegoś czasu ciągle dzieje się coś

    OdpowiedzUsuń