niedziela, 14 grudnia 2014

niech zapachnie pierniczkami wreszcie

tak też się stało :)
piekliśmy dziś pierniczki!
Może wreszcie wleje się tu troche optymizmu.
Co prawda nadal się martwie tym wszystkim ale postaram sie aby najbliższy czas był troche lepszy. I żeby ten zapach pierniczków pozostał z nami na najblizsze kilkanaście dni.

Podczas pieczenia pierniczków mieliśmy "aromaterapie" nie tylko z przyprawy korzennej ale tez spalonych kabli.Znajomy probował ją naprawić i zrobił co mógł no ale nie wyszło. Nosz choler jasna spalił się jakis zafajdany moduł (cokolwiek to jest) w zmywarce czyli najważniejszym sprzęcie w domu. Podłamałąm si,e tym lekko, ale zakasałam rękawy, umyłam gary ręcznie choć tego robić nie cierpię. Potem zakasałam rękawy i rzeczonego modułu zaczeam szukac na allegro. Znalazłam i nie kumam czemu jakis zakichany kawałek żelastwa w plastiku kosztuje 150 zł ;/ cóż to na razie będzie musiało poczekać bo kasy brak. Ale damy rade, zacznę się martwić w styczniu jak mnie szlag nie trafi.

Na razie wyskrobałam na światełka choinkowe i jestem szcześliwa z tego powodu :) bo była wizja nie świecącej choinki. Pierniczki zawisną na choince już w wigilię. Opłatki już są. Grzyby suszone tez ale to od tesciowej to nie wiem czy je jeść... jak myślicie?? ;)

Nawet Mikołaj u nas był choć byłąm pewna że nie przyjdzie. Dzięki Riv  przyszedł :) chłopcy podzielili się autkami bez kłótni :) aż byłam w szoku potem Mysior powiedział ale puzzle mi schowaj bo mi Kiko zje ;)
Zjedli po czekoladce a reszte schowałam powieszą sobie na choince. Pamiętam że strasznie fajnie było "wyżerać" z choinki to i owo.

Achh lubię ten zapach świąt. Choc to tez czas nieszczerych życzeń i uśmiechów i nadużywania słowa "nawzajem" ale co tam najważniejsze że Narodzi się Chrystus i na tym się skupie.
Przynajmniej się postaram!
Nie chce zepsuć dzieciom radości ze świat więc staram się wziąć w garść!
Wczoraj było mi źle, bardzo źle dziś nie jest lepiej ale nie myślę i do Świąt postaram się zapomnieć choć na na te kilka dni...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz