piątek, 5 września 2014

tak że tego

Na listopad czekam nadal stres bez zmian.
Dziś byłam na szczepieniu z Kiko. Na tapete poszła ospa wietrzna i odra świnka i różyczka. Ospa tez gratis ze względu na hemofilię Mysiora, bo jest większe ryzyko jak to określiła Pani doktor. Pani doktor przy okazji rozwiała moje wątpliwości dotyczące tej drugiej szczepionki podpierając się argumentami medycznymi i literaturą. Nikt więc nie wmówi mi już że szczepionka MMR powoduje autyzm. Owszem jak po każdej szczepionce zdarzają się skutki uboczne ale nie jest to na pewno autyzm. Pani doktor wyjaśniła mi skąd się wzieło takie stwoerdzenie, ale o tym napiszę innym razem. Być może ta wiedza się komuś przyda i rozwieje czyjeś wątpliwości tak jak dzisiaj moje.

Mysior zmęczony bo musieliśmy wstać o 7 rano czyli prawie środek nocy dla nas. Ale dalimsy rade, Mysior o 22 był juz fest zmęczony. Musielismy jeszcze podać czynnik bo już mnie wkurzał guz z boku głowy, myślałam że się sam wchłonie ale od 3 dni nic się nie zmieniło a zaczęło wygl ądać jak wyrastający róg. Dziecko szczęsliwe bo będziemy "kujać w porcik" , przed chwilą byłam zobaczyć guz zrobił się juz twardy i mniejszy co oznacza ze się goi. Wreszcie będe mogła go poprawić. Strzygłam go właśnie 3 dni temu i nijak koło tego guza tak ja na nim samym nie udało mi się równo tylko sterczą tam kudełki.

Smok nawet z  nowej pracy zadowolony i nawet nie narzeka na to poranne wstawanie. Ale tradycyjnie komarek przed telewizorem, budze go i mówię idź się połóż nienienie ja nie śpię.... ta ja siedze obok i chrapie, albo się drze że go budzę itd.  NA to też mam spokój zostawiam jak się przebudzi to wróci a jak nie to dośpi do rana na kanapie. Zwykle wraca zaczepiając po drodze o lodówkę.

Dziś jeszcze miałam akcje z sąsiadką z zza płotu, ale to temat na osobną notkę. Achhh te stare panny!

2 komentarze:

  1. No jakbym Gada widziała:/
    Gnije całe noce przed telewizorem, a jak chce wyłączyć i wołam go do łóżka o drze papę, że ogląda, myśli i nie śpi...
    Taaa, sranie w banie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam sie po raz pierwszy :) Ale nie ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń